Faceți căutări pe acest blog

7 septembrie 2011

tipic , mie.

Ce sa-ti doresti cel mai mult in viata? sanatate? fericire? iubire? bani? Cam astea sunt primele lucruri la care te gandesti ca ai putea pofti daca din intamplare te-ai intalni cu pestisorul de aur:). Plimbandu-ma  azi prin parc impreuna cu Moko, m-am uitat atent , dar fugitiv , la oamenii pe care i-am intalnit acolo. Am incercat sa gandesc ce anume si-ar dori fiecare dintre ei in cazul in care pestisorul de aur le-ar iesi in cale. Poate am fost subiectiva , dar crede-ma, ca toti  si-ar fi dorit cu siguranta, sanatate! I-am privit de cat de linistiti, impacati, curati daca vrei, se plimbau prin parc. Am ramas uimita sa constat ca ,..parca eram singura ce alerga acolo, doar pentru a scapa de vicii, doar pentru a uita de iubire, doar pentru a fura putin din fericirea pe care soarele de toamna o imprastie pe alei..Si, si mai era ceva, pentru a -mi pune intrebari despre altii, desi la nimic din ceea ce ma priveste nu mi-am gasit raspunsuri..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu