Faceți căutări pe acest blog

25 septembrie 2011

sa-ti fie dor de viitor ...

uneori imi e dor de viitor . nu stiu daca e ciudat . sau poate e . asta-i insa sentimentul . nu e vorba de vise sau de planuri . nu e vorba de momentele-n care-mi rasare un zambet pe fata imaginandu-mi "cum ar fi " . nu , e vorba de momente pe care uneori le "simt" de parca ar fi fost ieri , desi ele nu s-au intamplat nicicand . momente in care-mi pare ca astept sa ma strige cineva si stiu exact cine , momente in care am senzatia ca trebuie sa intervin intre mama si fiu sa aplanez vreun conflict si ii caut din privire , momentele in care imi caut iubita prin pat sa o strang in brate in timp ce ma uit la vreun film , momentele in care imi vine sa ma duc sa verific daca doarme bebelushul ....

mda ... ciudata e mintea umana . si emotiile care-o inconjoara . hm ... sunt pe aratura , nu ? da ?! si ce daca :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu