Faceți căutări pe acest blog

23 septembrie 2011

de-as sti sa vorbesc..

O alta zi , un alt sfarsit de saptamana, un alt post pe blogul meu. Asa gandeam cu putin timp inainte de a ajunge acasa si a citi Iarina... Aveam in minte sa postez ceva despre despre weekend , barbeque, nunti si zile de nastere.. Nu pot. Postul Iarinei mi-a trezit in minte imaginea ingerilor ei. Nu mi-a amintit, pentru ca niciodata nu am sa-i pot uita ingerii.., pur si simplu nu se poate. Sunt lucruri pe care le uiti , pentru ca ele sunt sa fie uitate, sunt lucruri pe care le uiti , pentru ca vrei, sunt lucruri pe care si daca vrei sa le uiti , nu poti! Eu nu vreau  si nici nu cred ca am sa-i pot uita ingerii. I-am cunoscut, i-am iubit cat mi-a fost permis, i-am privit cu drag si m-am apropiat de ei. Unul din ingerii , imi trimitea prajituri cu visine si pricomigdale, celalat inger , m-a pus pe ganduri spunandu-mi ca""exista o lume in care pestii pot sa zboare""....Ce-am mai zambit atunci , gandindu-ma vizual la niste pestii ce statea alaturi de pescarusi pe cer. Atat am putut eu, atunci, sa inteleg din ce-mi spunea ingerul. Acum, de-as sti sa vorbesc cu ingerii Iarinei, unuia i-as saruta mana si l-as ruga sa-mi mai faca un pandispan cu visine , iar celuilalt i-as saruta ochii si ar intelege ca asta este modul meu de-ai spune ca si eu   acum,vad lumea in care pestii pot sa zboare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu