Faceți căutări pe acest blog

6 septembrie 2011

deci..?!

cel mai greu este sa-ti fie ..greu.Mi-e greu sa ma trezesc dimineata. Mi-e greu sa ma  culc la ora 22, desi se spune ca cel mai bun somn este intre ora 22 si ora 24. Atunci corpul produce globulele rosii, cele responsabile cu hrana pentru creier. Desi cunosc aceste aspecte, totusi nu-mi aduc aminte ca in ultimii 3 ani sa fi reusit vreodata sa ma pun in pat mai devreme de ora 23. Deci , de aici rezulta, ca maxim  30-40 de minute  am permis organismului sa produca hrana pentru creier. Uite ca, am gasit si explicatia pentru lipsa de rationament din ultima vreme:)):). Glumesc, bineintels! Nu am gandit mai putin , nu am lenevit mai mult, ci pur si simplu m-am complacut in situatia cu pricina. Mi s-a parut mai interesant sa-mi fie greu sa ma trezesc dimineata sau sa-mi fie greu sa ma culc la ora 22 seara..Atata tot. Nimic mai mult. Si spun asta, deoarece in ultima vreme mi-era greu si sa plec in vacante , si sa merg la teatru, sa-mi intalnesc prietenele sau sa ies cu fi-miu in parc cu rolele. Ma apucase asa un greu , ca greu mi-a fost sa ma inteleg. Am facut intr-o zi o evaluare a greului ce m-apasa si cand am realizat ca pana si sa ma suport imi devenise greu, am luat atitudine. Am renuntat la tigari, am renuntat la mersul cu masina, am renunat la discutiiile cu prietenii pe mess , la tolanitul in fata televizorului si  am renunat la ratia zilnica de prajituri. Ce-am facut renuntand la atatea? HAHAHA..am devenit mai putin vesela, mai mult pusa pe hatza si cred ca si putin mai acra din lipsa
""greutatilor""  vietii mele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu