Faceți căutări pe acest blog

9 septembrie 2011

ce intamplare ca sunt , ce minune ca esti

oare cati dintre noi au stat sa analizeze cu adevarat rolul hazardului in viata noastra ? cati au avut timpul sa se intrebe , in momentul in care ceva bine sau rau li se intampla , cate intorsaturi si caramboluri a trebuit sa faca soarta ca exact acel lucru sa se intample , in exact acel moment . putem privi asta din perspective diverse , intr-o nuanta pozitiva sau dimpotriva , intr-una negativista . realitatea ramane insa aceeasi : soarta are capriciile ei . iar noi , oamenii , cu extrem de putine exceptii , avem tendinta de a ne supune ei si a ne lasa dusi de val . uneori este exact ceea ce trebuie sa facem ... alteori ar trebui sa luptam impotriva curentului dar ne intrebam la ce bun ...

eu unul , desi de multe ori aruncat de colo colo de capriciile sortii , incercat in cele mai ciudate si imaginative feluri , profesional , psihologic , emotional .... am ajuns la concluzia ca sunt un tip norocos ! am reusit sa prind trenurile cand a trebuit iar atunci cand le-am scapat ... ei bine , poate era exact momentul sa plec spre o alta destinatie !

PS : nu o data m-am intrebat asa , in abstract , cate lucruri au trebuit sa se puna de acord , cate chestii au trebuit sa se imbuce ca eu si cu tine sa ajungem sa ne cunoastem ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu