Faceți căutări pe acest blog

28 septembrie 2011

iu-huuuuuuu...

mi-am luat iphone, iphone 4.
mi-am luat iphone pentru fiica-mea...pana la urma la ea a ajuns.:)
mi-am luat abonament,abonament de telefon cu numar nou.
mi-am luat numar nou pentru barbatu-meu...ca sa nu ajunga la el niste sms-uri de neinteles.
mi-am luat angajamente...mi-am luat plansu' in piept si rasu' in spinare.
mi-am luat pana la urma.
unde vreau sa ajung? ma credeti ca nu ma mai intereseaza tzinta?!...traiasca hoinareala! cum? exista riscul sa ma ratacesc? nu-i bai, mai citesc o data "destin" si ma regasesc.:)

mai oameni buni,hai sa dam mana cu mana si sa facem o spirala...aha,d'aia de integrare in absolut :),dupa care s-o dam in hora miresei ...
theone-eeee,ma auzi? cla, capul sus,tine ritmu' si calc-o bine! mama ei de viata!:)) si daca n-o stim , ce? o facem pe a lui kazantzakis...pana la urma, imbrodim noi o hora.:) sa cante muzica! de la musique avant toute chose...

...si zau ca nu m-am dilit :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu