Faceți căutări pe acest blog

14 septembrie 2011

literatura usor erotica

astazi am zambit . am zambit mult . am zambit des . fara un motiv aparent . asa mi-a venit . imi place sa zambesc . chiar daca unii imi iau zambetul ca fiind unul tamp . uneori imi place sa fiu luat de prost . orice om inteligent prefera sa-l ia prostii de mai prost ca ei . asa ii poate analiza mai indeaproape . astazi insa nu am zambit tamp . astazi am zambit si atat . mai mult decat atat , uneori astazi am zambit de unul singur . de fapt in cea mai mare parte a zilei am zambit de unul singur . eu , cu mine si cu gandurile mele . stiti la ce ma gandeam ? ma gandeam la stafide ! v-ati intrebat vreodata cum apar stafidele in gandurile noastre ? pur si simplu , cum ar putea sa apara o stafida , asa , tam-nisam , in gandurile mele ? nu , nu aveti de unde sa stiti . pentru ca nici macar eu nu stiu . dar asa s-a intamplat . si nu a aparut doar una ci doua . astazi , aproape toata ziua , m-am jucat cu doua stafide la mine in gand . din cand in cand le-am simtit si gustul . ba chiar le-am si mirosit inainte sa le simt gustul . nu va intrebati . nu veti gasi raspunsuri . doar eventual retorice . pentru ca stafidele nu ar trebui sa apara in ganduri in miezul zilei . nu se cade . nu se face . si cu toate astea se mai intampla . sunt curios ce imi va rasari in gand maine ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu