Faceți căutări pe acest blog

27 septembrie 2011

rasu'-plansu'

Sambata seara am baut un vin,buuuun vin,si…am plans. Duminica seara am baut un vin,acelasi vin,si…am plans. Luni seara am baut un must si…am plans din nou. Daca bei si devii prost inseamna ca ai baut degeaba, spune o maxima izvorata cu ceva timp in urma din putzul nesecat al “inteligentei” mele. Se pare ca iar am baut degeaba…
Voua nu vi se pare ca suntem prea tristi?! Citesc postarile de pe blogul asta si…plang. Theone se insoara (sa fie intr-un ceas bun!*) pentru ca a descoperit piatra filosofala,tinerete fara batranete, in timp ce doua stafide buclucase ii provoaca sinapse…si eu plang. Claudia developeaza trileme galopand frenetic spre muraturi..si ,v-ati prins,plang. Plang chiar si la comedii…plang cand citesc o carte ieftina, plang cand ascult o melodie care-mi rascoleste amintiri, plang cand imi strang copilul in brate,plang cand visez ingeri (aici am toate motivele din lume sa plang)…plang inainte ca rimelul sa-mi atinga genele,plang cand ma lovesc si plang si atunci cand nu ma lovesc…plang intruna…dezbat nimicuri cu cel cu care imi impart destinul si…ma opresc din plans,nu-l consider demn de lacrimile mele. pana si asta ma face sa plang: faptul ca ma opresc din plans..bleah.. la naiba cu atata plans! Gata,m-am hotarat,vreau sa rad! Si voi incepe cu mine…
Incepand de azi… MA rad.

*apropo de ceas…iar imi vine sa fac praf niscai vorbe de duh…
proverbul zilei:
n-aduce anul …nu merge de multe ori la apa.
A? e lipsit de sens? Mie nu mi se pare…
:))

Nota: nu-i asa ca nu v-ati prins ca am citit “destin”? :) da,l-am citit si nu vreau sa comentez. In schimb, va voi spune o poveste:
candva, demult,fiica mea si-a lipit urechea de pieptul meu si a exclamat cu stupoare:
“-cine bate,mama?
-inima,am raspuns dezinvolt.
-pai,de ce stai? Deschide repede si las-o sa intre!”
Biata mea inima… inca mai tremura la usa… de frig?! Nici vorba… 

Inca o nota : concurs,teme, 99 de cuvinte,podium… nu e corect! Cei indragostiti intotdeauna inving. Hai sa nu trisam…:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu