Faceți căutări pe acest blog

23 septembrie 2011

Ingerii dor...

In urma cu doua nopti am visat ingeri... nu orice ingeri,ci ingerii mei.doi.
Unul era ciufulit si se pregatea de "somn", celalalt zambea. l-am privit o clipa pe cel ciufulit si l-am iubit cu privirea pe cel care zambea.mai mult,am tanjit dupa el... stiti ce inseamna sa tanjesti in vis?! nu are nicio legatura cu realitatea. nu e nici mai intens,nici mai trist...e doar inexplicabil de diferit.
cine se scola de dimineata rastoarna carul mare. asa ca am preferat sa tanjesc cat mai mult,ataaat de mult incat copilul meu era gata-gata sa intarzie la scoala. m-am trezit intr-un tarziu si am inceput sa caut cu disperare prin asternuturile sifonate o pana din aripile ingerilor mei. de ce?! pentru ca atunci cand ti-e dor...ingerii dor.

Si totusi... buturuga mica nu ajunge niciodata departe.
:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu