Faceți căutări pe acest blog

12 septembrie 2011

jolly joker

realizez uneori in ce lume diferita m-am nascut . si nu doar m-am nascut . m-am educat , am crescut , m-am dezvoltat . interactionez cu oameni , cunosc lume , surprind conversatii , aud discutii , ascult discursuri , sunt atent la pareri , la constructii logice , la concepte si contexte . hm ... in foarte multe cazuri ma simt facand parte din cu totul si cu totul alt film ! uneori , rareori , intalnesc oameni , daca nu aidoma mie , oricum pe aproape in cuget si simtiri , in pareri si principii . dar cat de rar !!! de fapt , realitatea este ca desi stiam , pana acum cativa ani m-am complacut intr-un fel de ignorare , daca nu cu desavarsire , macar partiala a tuturor celorlalte lumi . probabil pentru ca mi-am permis si pentru ca nu-mi pasa . ai mei erau ai mei ... ceilalti ...mda, exista ...dar ce ma interesau pe mine ?!
nu blamez pe nimeni , nu ma incanta cum tot asa nu ma distruge ideea ca oameni sunt nascuti mici si meschini . inteleg ca unii nu pot mai mult , cum inteleg si ca altii simt nevoia sa epateze . realizez ca pentru unii orizonturile sunt scurte cum tot asa , sunt constient ca pentru altii , factura la intretinere , scorul de la ultimul meci de fotbal si costul litrului de benzina sunt subiectele preferate . nu ma fac sa plutesc dar nici nu ma deranjeaza .
ei bine , cu sau fara de vrere , am coborat in mijlocul acestor lumi in ultimii ani . s-a intamplat sa iau decizii gresite profesional care-au reusit sa topeasca cateva milioane si sa ma duca in pragul unui dezastru . s-a intamplat sa iau decizii gresite in plan personal care mi-au facut cunostinta cu o lume ambigua si fara de coloana vertebrala , o lume mare, cu interese mici .
in planuri paralele au existat si lucruri pozitive . importante dupa magnitudinea lor in viata mea . e adevarat ca cele pozitive puteau exista si fara cutremurul asta de proportii in viata mea , fara dezamagirile , incercarile si traumele care le-au insotit . dar deh , altfel viata ar fi mult prea simpla . iar pentru mine nu a fost niciodata asa .

oricum , cert e un lucru : ma uit inapoi cu ochii larg deschisi si nici macar pentru o clipa nu as schimba ceva . da , am facut greseli dar deh cine nu face ? si nu , nu am regrete in adevaratul sens al cuvantului . sunt norocos : am cunoscut valorile reale , umane , corecte ; am cunoscut sentimentul de prietenie dincolo de orice interes mic sau meschin (cei 10-15 prieteni pe care-i am sunt la fel de 25 de ani ... nu i-au schimbat anii , nu i-au schimbat banii , nu i-au schimbat necazurile , esecurile sau succesele pe care le-au avut ) ; am cunoscut sentimentul de familie in intregul lui ; am cunoscut iubirea (tarziu , dar niciodata nu e tarziu cu adevarat ) aia pana in strafundurile sufletului , acolo unde si ceea ce simte inima si ceea ce gandeste capul se impleteste ; am cunoscut mirosul marii , al ierbii , al frigului .... si stii ? nu m-am saturat de nici una din ele !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu