Faceți căutări pe acest blog

18 octombrie 2011

un fum,va rog!

Am hotarat sa ma las de fumat. De fapt, am promis ca ma las de fumat. Off, de cate ori mi-am promis sa nu mai promit…
Dupa aproape 20 de ani de fumat,am reusit sa nu fumez trei zile… au fost trei zile grele,trei zile crunte,trei zile lungi,trei zile in care m-am zbatut intre dementza si somnolentza, intre apatie si incoerentza… intr-un cuvant: bolnava!...
Splendid paradox: bolnava de nefumat!:)
In cele din urma, deficitul ingrijorator de endorfine, m-a aruncat intr-o goana nebuna dupa buzunarit haine uitate in garderoba. Intr-unul din buzunare, am gasit o icoana… ah,providentza!...n-am ascultat insa de ea…am continuat sa caut,cu si mai multa disperare… odata hainele epuizate,am trecut la sertare..si,surpriza!, in sertarul cu amintiri ascunse si pastrate cu sfintenie pentru mai tarziu,am descoperit un pachet de tigari americane, vechi de aproximativ 4 ani. L-am atins tremurand,l-am mirosit adulmecand aroma tutunului de calitate,am ezitat cateva minute bune in a-l deschide si…inevitabilul s-a produs. Am aprins o tigara, am tras un fum, am auzit(?) un declic in creier si, deodata, privirea mi s-a limpezit… am lasat o lacrima sa cada, am zambit apoi, am tras din nou un fum si inca un fum,fum dupa fum, aroma si adiere,atingere si mangaiere,un pic de durere,dar ataaaat de multa placere…:)

Si asa m-am lasat eu de fumat…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu