Faceți căutări pe acest blog

26 octombrie 2011

i wish nothing...

…but the best for you…too…tot adele,tot someone like you…pe strada,la birou,in casa…adorm cu ea,ma trezesc cu ea…nu reusesc sa mi-o scot din cap…

Cineva spunea ca ar fi interesant daca, atunci cand se intampla ceva important in viata noastra, ar incepe o melodie…ca-n filme. Ati incercat vreodata sa urmariti un film fara sonor? Oricat de bun ar fi filmul,oricat de inteligente sau emotionante ar fi replicile,fara coloana sonora,fara muzica, filmul ar fi fad,lipsit de vibratie. La fel si in viata…probabil o muzica aparuta din neant ar da alt sens si alta perceptie asupra faptelor…

Sometimes it lasts in love…but sometimes it hurts instead…

Am trait candva experienta cantecului aparut din neant… cand sufletul mamei mele
a trecut intr-o alta dimensiune, doctorul care o ingrijea,un doctor francez cu origine germana, m-a luat in brate si mi-a soptit : this is the end… in loc sa plang,asa cum ar fi fost normal, creierul si inima mea s-au umplut de acordurile lui “the end”..nu vedeam si nu auzeam nimic altceva decat pe jim morrison… ciudat!...nebanuite sunt caile…

…that for me it isn’t over…yeah…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu