Faceți căutări pe acest blog

25 octombrie 2011

Anotimpurile

A venit toamna . Nu e un anotimp pe care sa-l venerez dar ma invatasem oarecum cu el in ultimii ani . Ba chiar au fost momente in care l-am savurat . Probabil datorita faptului ca au fost toamne cu vreme frumoasa sau poate doar asa le-am perceput eu in sufletul meu . E irelevant atata vreme cat eu imi amintesc atat de multe despre toamnele ultimilor ani si atat de putine despre restul toamnelor . Concluzionez ... ca zambesc larg toamnei . Care atunci cand e vara in suflet e o toamna calda . Iubesc vara . Poate de aceea . Cum tot asa , astept cu nerabdare iarna . Pentru zapada , pentru sentimentul ala de cald in casa atunci cand afara vajaie vantul sau pentru emotiile aparte pe care mi le aduc de fiecare data sarbatorile . Sau poate doar pentru senzatia de nebunie cand aluneci pe schiuri . Inefabila . Desi uneori ma gandesc ca dincolo de toate , iarna e acolo doar ca sa poti visa la mirosurile pe care le aduce primavara ... sa nu mai ai rabdare sa vezi cum inverzesc campurile sau cum , intai timid , apoi mai agresiv , primele temparaturi de peste 20 C apar si incalzesc pamantul . Iar vara .... mmmmmmmmmmmm.... vara .... uneori as visa la o vara continua . Pe care sa o gasesti oriunde te-ai duce . Ati remarcat ca vara oamenii sunt mai dispusi la a zambi ? Ca vara lumea simte nevoia sa se distreze ? Ca vara ne face pe toti mai frumosi ? ....

Uite , asta e motivul pentru care ... ador viata ! Anotimpurile sunt diferite ...dar au legatura intre ele . Si toate , fiecare in felul ei ne aduce ceva , inseamna ceva . Amintirile sunt singurele lucruri care raman cu adeavarat . Amintirile cu si despre familie , amintirile cu si despre prieteni . Amintiti-va frumos !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu