Faceți căutări pe acest blog

3 octombrie 2011

oarecare vs special

sunt zile oarecare . exista si zile speciale . teoretic unele zile sunt speciale si altele oarecare . de unde cred si cugetarea conform careia teoria e una si practica alta . pentru ca am trait cateva zile oarecare , exceptional de speciale . le-am trait ! dimpreuna cu tot sufletul meu . intreg . le-am simtit cu fiecare por al meu , superficial sau profund , cu fiecare gand , cu fiecare gest , cu fiecare zambet , cu fiecare clipa . 48 de ore . doua zile si doua nopti . aproape de neexplicat . pentru ca nu au fost pline de amor nebun . nici de relaxare . nici de cugetari . nici de ...nimic . au fost doua zile care-au avut de toate . fara sa exceleze in nimic . au fost doua zile si doua nopti oarecare . la finalul carora eram extrem de ...fericiti . fara sa pot sa punctez ceva si sa spun "de aia " . nu ,pur si simplu de toate . doua zile si doua nopti oarecare . exceptionale de speciale as putea spune . mi-ar mai fi trebuit cateva . cate ? aaaaaa..... nu stiu . cate zile sunt intr-o viata ?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu