Faceți căutări pe acest blog

11 octombrie 2011

Pe malul unui ocean

imi privesc iubita . uneori nu stie ca o fac . pentru ca o fac pe furis . nu pentru ca ar trebui sa nu ma vada . doar pentru ca-mi place sa o surprind in cele mai diverse ipostaze ... asa cum e ea . in intregul ei . uneori imi place sa o privesc cand doarme . alteori cand se spala seara , pe fata . are o pozitie si o silueta care de fiecare data imi da fiori . uneori imi place sa ma uit dupa ea prin magazine , cand isi cauta haine . e ...spectaculoasa . alteori cand conduce . deseori cand sta in dreapta . se intampla de cele mai multe ori . si atunci o studiez cu coada ochiului . uneori o privesc in ochi . nu stie ca si atunci , de multe ori eu privesc si dincolo de privirea ei . incerc sa-i vad sufletul . sa-i inteleg mecanismele acestuia . ca sa i le pot demonta si monta la loc oricand , si cu ochii inchisi . exact ca soldatii aceia care pot face acelasi lucru cu armele lor . pe care le divinizeaza . si eu imi ador iubita . uneori ma uit la ea cand facem dragoste . mai bine nu ma gandesc acum la momentele alea . e perfecta . alteori o privesc cand citeste . sau cand sta la laptop . cand isi verifica emailul sau cand incearca sa afle ce e passepartout . mi se pare fascinanta . uneori o privesc cand pur si simplu merge pe strada . sau cand merge prin casa . ma indop lacom din imaginile astea . ii stiu formele . dar dincolo de ele fur cate putin din ea in fiecare zi in care o privesc . ca si cand as fura cate un granunte de nisip . am o plaja mare de facut . pentru mine si pentru ea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu