Faceți căutări pe acest blog

10 octombrie 2011

fericit , foarte fericit , extrem de fericit ... ce urmeaza ?

Am fost fericit cand frunzele se jucau printre pantofii nostri . Pentru ca am simtit ca tabloul cu "crizantema din frunzele unui copac putin exotic" va ramane de-a pururi pe biroul meu . Am fost fericit intr-un weekend de poveste . In care basmele s-au strecurat din nou in viata mea . Am zambit ... nu o data ci de sute de ori . Atunci cand auzeam pe intuneric acel inconfundabil "dumnezeu sa ne ajute" . Si zambetul ala al meu ma facea fericit . Nu pentru ca era al meu . Ci pentru ca stiam de ce zambesc . Am fost fericit cand am dansat prima oara la balul bobocilor si am fost ales mister dancing . Nu am mai dansat niciodata de atunci . Cu toate astea am mai fost fericit dansand odata pe marginea unei sosele , undeva la dracu-n praznic , cu muzica data la maxim in masina si cu iubita mea razand in bratele mele si fiind convinsa ca sunt nebun . Sunt fericit cand se lipeste de mine cand ne culcam . O fericire repetitiva . In fiecare seara ne culcam ea tinandu-ma pe mine in brate . Ne trezim de fiecare data invers : eu cu ea in brate ! Si nu o data zambetul ei din clipa in care constientizeaza locul unde se afla , chiar dinainte sa stie ca s-a trezit , m-a facut fericit . Am fost fericit cand am castigat la ruleta . Nu doar pentru ca am castigat . Ci pentru ca ea era cu mine . Am fost aproape la fel de fericit si cand am pierdut . Nu pentru ca ea era tot cu mine . Ci pentru ca a vrut sa faca lucruri care sa ma distreze sau sa-mi dea incredere . Si asta a insemnat ca-i pasa intr-un fel special . Sunt fericit de fiecare data cand ma tine de mana . Pentru ca stiu ca acum i-a devenit uzual si necesar in acelasi timp atingerea asta . Sunt fericit de fiecare data cand ma saruta . Pentru ca dincolo de gest in sine ii simt buzele cum freamata a iubire . Si o poate face la fel si in public si in intimitate . Sunt fericit cand mananca ciocolata . Pentru ca are un zambet strengaresc pe fata in momentele alea . Stiu ca se va plictisi si se va intreba ce a fost in capul ei cand a mancat atat . Dar anticipez cu drag si momentul ala . Am fost fericit cand i-au inghetat picioarele asteptandu-ne pe mine si pe copii sa ne dam jos din copaci . Nu pentru ca i-au inghetat picioarele am fost fericit . Ci pentru ca am simtit ca dincolo de asta e modul ei de a ne spune tuturor cat de mult ne iubeste . Am fost fericit cand m-a privit in ochi si mi-a zambit spunandu-mi ca nu ma va lasa niciodata sa-mi mai dau jos barba ... Pentru ca sunt mai frumos asa . Femeie indragostita . Dar indragostita de mine . Ceea ce ma face cel mai fericit ! Am fost foarte fericit de un milion de ori in anii din urma ... chiar si atunci cand mi-a venit uneori sa o strang de gat . Sper sa gasesc solutia sa o tin in apropiere . Fericirea . Acum a devenit indisolubil legata de ea . In toate aspectele si toate privintele . Si sunt fericit ca e asa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu