Faceți căutări pe acest blog

18 octombrie 2011

am cincisprezece minute pana plec spre aeroport . de fapt doar vreo zece dar e de bon ton sa intarzii putin . asa ca eu de ce nu as face asta ? si daca pierd avionul ? mama lui de avion ! ei nah , il pierd , il pierd . nu e asa . cu avioanele nu te joci niciodata . avioanele nu trebuie suparate . ele , la fel ca si tot sistemul sunt conduse de oameni . oameni care gresesc , care au o zi proasta , care sunt aroganti sau doar binevoitori sau mai putin binevoitori ... oameni , la fel ca toti ceilalti . mi s-a mai intamplat mie sa imi arog sa intarzii cu avioanele.... si am ramas sa-mi sarbatoresc ziua la roma singur . de fapt de data aia nu mi-am arogat nimic . asa s-a intamplat . coincidenta ? probabil .
deci nu , nu ma joc cu intarziatul . sau ma rog ,nu cu avioane .

ce ciudati suntem noi oamenii . tot timpul ne dorim ceva . de cele mai multe ori ceva ce nu avem . cand avem tot, ne dorim sa avem mai putin . uneori ne dorim mai mult timp liber . alteori , cand avem fara numar , ne dorim sa muncim din greu . pe la 15-16 ani nu suportam tigarile . toata lumea fuma insa . apoi mi-am dorit sa ma las . asa , tot social . nu mi-a iesit . de-a lungul vremii mi-am pus dorinte din cele mai imposibil de realizat . mi-au iesit . apoi mi-am dorit exact invers . sau am fost nemultumit de cum mi-au iesit . as fi vrut de fapt sa fie putin diferit . sau uneori tare diferit . dreaq sa ne mai inteleaga !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu