Faceți căutări pe acest blog

17 octombrie 2011

iarna-n toamna

E iarna-n toamna… e bruma-n gradina si e ger in strada. E tuse-n cuvinte si e zacusca pe masa.:) E dragoste-ntr-o terasa si e “un chibrit aprins” intr-o alta casa…:)
E razna afara…e razna inauntru…e razna in suflet…e razna aici.

In sfarsit, am facut zacusca!
Spun “in sfarsit” pentru ca ,in urma cu un an, credeam ca episodu’ “zacusca,muraturi si alte conserve” va fi fost derulat undeva in perioada pensionarii.m-am inselat.iata-ma in floarea varstei,cand ar fi trebuit inca sa clubaresc,facand zacusca si muraturi. Si ce zacusca…o minunatie de zacusca!:)
Nasa mea a facut zacusca si o salata de vinete pentru iarna…contabila mea a facut zacusca si muraturi…cosmeticiana mea a facut castraveti murati…fina mea a facut zacusca cu peste…altele au facut zacusca cu ciuperci…ardei umpluti cu varza…tocanite…muraturi asortate…vinete la lada…dulceturi…gemuri…of…toate au facut cate ceva… zac rafturile de borcane…in jurul meu e plin de gospodine! :)

Concluzie: e prea frig acum ca sa stai pe o terasa, iar cu un chibrit nu se face cald in casa.:)
Hai ca-i buna si zacusca!
Pofta mare!
:)

Un comentariu:

  1. Iarina , imi permit totusi sa fac cateva adnotari : terasa poate fi friguroasa doar in masura in care nu alegi bine latitudinea ; abia acum mi-am dat eu seama de ce andersen a avut atata succes cu povestirea lui - niciodata nu e nevoie de chibrituri sa faci cald in casa !

    RăspundețiȘtergere