Faceți căutări pe acest blog

23 octombrie 2011

Putere

Stateam odata pe malul unui lac , intr-un parc , cu iubita mea .... ne uitam la o familie cu doi copii , din care unul in carut . I-am privit cu drag . Pentru ca erau , cel putin la prima vedere , fericiti . Cu F . Am spus cu gura plina ca tare drag de ei imi e . Si de aici o discutie intreaga , cumva in contradictoriu ... poti sau nu poti sa ai o familie implinita si sa ai si succes profesional ? Unii , adica eu sustineam ca da , altii , adica ea , sustineau ca nu . Ca trebuie sa alegi intre a avea un parcurs profesional de succes sau a avea o familie implinita . Nimic mai fals am spus eu .

Mi-am adus aminte de ...ziua aceea , azi . Acum , pe seara . Mi-ar fi venit sa o sun sa o intreb daca aceasi parere o are si astazi sau daca , intre timp si-a mai cizelat viziunea . Mi-am adus aminte insa de weekend-ul petrecut impreuna , cu copii , de zambete , de alergaturi , de oboseala si de fericirea din ochii ei . Promit insa ca , undeva , peste vreo cativa ani , sa o sun , fie si din camera cealalta si sa o intreb cum e cu fericirea in familie si cu viata profesionala pe culmi . Asa , ca sa facem putina conversatie inainte de a ne iubi ... din nou .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu