Faceți căutări pe acest blog

11 octombrie 2011

spatiul... timp ... pe care-l curbam ?

uneori sunt preocupat de lucruri care nu ar trebui sa-mi trezeasca interesul . alteori tocmai cele care ar trebui sa ma preocupe ma lasa rece . astazi nu am avut timpul sa ma preocupe alte lucruri decat cele care-mi rasareau inerent in fata . a venit acum seara si incercand sa identific cu ce mi-am mancat eu toata ziua astazi , as putea doar vag sa le adun asa , pe o sfoara imaginara , cam ca margelele pe ata . arata bine doar impreuna ... aproape nesemnificative fiecare luata in parte . de altfel , daca am sta cu totii sa privim cele 365 de zile cate are un an si am incerca sa ne dam seama ce conteaza si ce nu , ce ne mananca timpul si cate lucruri cu adevarat importante facem , am fi cu siguranta dezamagiti . cata superficialitate !!! acum realizez ca-mi amintesc poate 100 de zile dintr-un an . si asta daca sunt tare de tot . ce se intampla cu celelalte 265 !? unde se pierd ele ? intre noptile in care ne odihnim , intodeauna sunt zile . dar ... ce facem cu ele ? unde se aduna ? cine are grija de ele ? cine isi aduce aminte de ele ? cum le-am petrecut ? si mai ales de ce le-am petrecut asa . mda ... e evident o incomensurabila pierdere . pentru oricare dintre noi . tu , tu-ti amintesti ce ai facut fix acum 365 de zile la ora asta ? desigur , daca nu cumva a fost ziua ta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu