Faceți căutări pe acest blog

21 ianuarie 2011

sunt mai bogata de azi..

sunt oameni pe care nu-i cunosc , nu i-am vazut niciodata, dar a caror existenta ma bucura. Sunt insa altii, pe care nu-i cunosc, dar ii stiu si a caror existenta ma sperie.
in spatele ecranului poti fi cine vrei. iti poti contura o imagine , iti poti vinde niste calitati , toate astea insa doar daca ai reusit sa castigi interesul cuiva. Ma intreb adeseori ce anume ii mana pe oameni in virtulal? Sa fie singuratatea? lipsa cuiva caruia sa-i impartaseasca vrute si nevrute? dorinta de a cunoaste oameni? sau pur si simplu frustrarea si neputinta de a intretine o relatie in real? Poate sunt dura gandind asa. Poate sunt oameni care timizi fiind incearca sa-si depaseasca astfel teama de a intra intr-o conversatie .Poate sunt oameni curiosi, care vor sa vada ce ganduri , astepari, nazuinte, au ceilalti.
Ma intorc cumva la ce spuneam legat de oamenii pe care nu-i cunosc , dar a caror existenta ma bucura. Un astfel de om am intalnit din intamplare azi si vreau sa-i multumesc , pentru ca fara sa-si dea seama mi-a schimbat ziua. Mi-a trimis gandurile lui pe care le-am simtit cum rezoneaza cu ale mele, mi-a intins mana lui pe care am simtit-o calda , mi-a zambit in versuri si mi-a spus o istorioara din care am invatat multe.
Sunt mai bogata de azi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu