Faceți căutări pe acest blog

14 ianuarie 2011

Joaca ... partea I

nimic nu era ca o joaca . era usurel dar nu era o joaca . era urlet . ma uitam inapoi si aveam senzatia acuta ca mi-am batut joc constient de viata mea . asa ca nu mai conta . mai mult decat atat , cred ca ma stapanea un soi de nebunie in care-mi spuneam ca ce importanta mai are ? ca atata vreme cat oricum mi-am batut joc deja , as putea sa o fac pana la capat si sa fiu un nemernic patentat macar . am avut intodeauna o apetenta pentru a imi da singur suturi in fund . uneori asta m-a dus inainte . uite asa am ajuns acolo ... mai fusesem . un nick oarecare , cat mai insipid cu putinta si o descriere socanta . cat sa fie antagonice . sa para totul o sarada . nick-ul ? alex ... mesajul ? "milionar excentric , caut amanta " . asa ca acum jocul putea incepe . un singur scop . sa ma "manjesc" suficient de mult incat sa-mi fie scarba ... de mine . atat de scarba incat sa-mi doresc sa ma redescopar . doar ca , asa cum am constatat intr-o viata traita extrem de agitat , destinul nu are intodeauna aceleasi planuri ca si fiecare dintre noi ....
am inceput sa comentez , sa chat-uiesc cu unii sau cu altii , sa ma bag putin in seama pe aici , sa ignor pe altii pe acolo si sa construiesc o imagine virtuala . o imagine a unui barbat puternic , cinic , dur , cu capul pe umeri , extrem de ancorat in realitate dar in acelasi timp suficient de sigur pe el incat sa nu ii fie teama de slabiciunile sale . virtualul are tendinta de a fi plin de masti , de imagini ireale , de ego-uri construite , de oameni oarecare pozand in altceva , de dezinhibitii prost intelese , de lucruri superficiale , de cautatori de lampadare rosii , de lunateci doritori de discutii despre teoria unuia sau a mai multor bete de chibrit si tot asa ...
stiam , cu exactitatea pe care ti-o da experienta si profunda cunoastere a oamenilor ca profilul meu , in cel mai bun caz , va fi considerat facut la misto . de altfel cred ca asta era si ironia din spatele ironiei profilului : era in proportie de 98% adevarat ! dar stiam ca nimeni nu va crede si mai mult decat atat , imi facea placere ideea . uitandu-ma oarecum in urma cred ca intr-un anume fel , eram cel mai sarit de pe fix personaj din toti nebunii care populau respectivul site de "socializare" . de ce ? pentru ca eram intr-adevar in grupul acela mititel de 0,022% din populatia romaniei care avea acces la orice , care-si permitea aproape orice si care castiga in jur de un milion de euro pe an . pentru ca , in viata reala , eram o legenda cel putin intr-un domeniu . pentru ca eram un barbat puternic si cum puterea e un afrodisiac extrem de puternic , propunerile directe sau mai putin directe din partea sexului frumos , daca nu curgeau , picau .
deja imi facusem de lucru cu viata mea . o facusem bucatele ... dar bucatele atat de mici ca s-ar fi putut sa fie praf de fapt . iar eu eram extrem de constient de asta . aveam doi copii dupa o casatorie de 15 ani si o fetita dintr-o legatura de un an si un pic . se prevedea oarecum o coborare vertiginoasa si din punct de vedere profesional caci criza incepuse sa-si arate coltii iar eu ma incapatanam sa merg impotriva curentului ... deci , ce dreaq se mai putea intampla rau ?oricum eram praf emotional , profesional , moral , s.a.m.d. ... urma doar sa ma mai mocirlesc un pic in propria-mi frivolitate .

dupa o vreme a venit un mesaj . de la niste numere . avea titlul : "atentie la ceea ce-ti doresti . poate ai gasit deja" . iar continutul era si mai bulversant : "frumoasa spun cei mai multi , bogata vad unii , desteapta , stiu eu ... si deloc modesta ". mi-a stranit interesul abordarea . era ... altceva . mult mai tarziu am aflat de ce era altceva . asa a inceput . partea interesanta era ca ... este frumoasa , este bogata si este al dreaq de desteapta ! cum dreaq de s-o fi indragostit de mine nici acum nu sunt convins ca am toate explicatiile la indemana ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu