Faceți căutări pe acest blog

30 ianuarie 2011

MIT

intodeauna am fost fascinat de povestea pasarii phoenix . in mintea mea de copil de fiecare data era povestea . povestea povestilor . era insasi esenta . ce poate fi mai dur si mai innaltator deopotriva decat a reusi sa renasti din propria cenusa ? ce te poate face mai puternic si mai intelept in aceasi masura ? ..... au trecut anii . am crescut . m-am maturizat . am luat viata in piept . m-am jucat . iar acum stiu de ce am fost intodeauna fascinat de pasarea phoenix . ceva , in strafundurile fiintei mele, stia de atunci , din copilarie , ca exista o legatura . mi-au trebuit mai bine de patruzeci de ani ca sa realizez asta . patruzeci de ani in care am renascut de cateva ori . o fi fost suficient ? totul e ciclic ? exista ceva in adn-ul nostru care ne stie drumul in viata ? exista ursitoare ? tot atatea intrebari pe cate lipsuri de raspunsuri . e pasarea phoenix un mit ? nu . e doar esenta a ceea ce pot fi unii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu