Faceți căutări pe acest blog

19 ianuarie 2011

Imi iubesc femeia

imi iubesc femeia . o iubesc uneori dincolo de mine . o iubesc cu mana dreapta , o iubesc cu ochiul stang , o iubesc cand sta , uneori si cand merge , o iubesc profund , ii iubesc inima , ii iubesc coltul de pat , ii iubesc privirea . ma incita uneori parul ei , alteori imi place sa-i simt conturul buzelor . are coapsele femeii perfect . are sanii femeii perfecte . are picioarele femeii perfecte . ea nu este insa perfecta . este femeia pe care eu o iubesc . o femeie frumoasa . o femeie desteapta . pe cat este de desteapta , pe atat e de proasta uneori cand vine vorba de iubire . altfel nu ar mai fii femeie . este femeia pe care eu o iubesc . ii privesc uneori mersul , usor trufas , si-mi apare un zambet in coltul buzelor . pentru ca eu stiu soldurile acelea unduindu-se . le stiu pur si simplu . ancestral . atavic uneori . le stiu de parca ar fi ale mele . imi iubesc femeia cu mana dreapta si cu ochiul stang . imi iubesc femeia cand ma ia de mana . imi iubesc femeia cand ma saruta pe ceafa . imi iubesc femeia cand e mandra ca e la bratul meu . imi iubesc femeia cand stiu ca-si doreste sa ma vada fericit . imi iubesc femeia cand o simt cum ma soarbe din priviri si se reindragosteste de mine . imi iubesc femeia cand este perversa . imi iubesc femeia cand e intangibila . imi iubesc femeia cand plange . imi iubesc femeia cand rade . imi iubesc femeia cand are fluturi in stomac . imi iubesc femeia cand e nesigura . imi iubesc femeia cand e slaba . imi iubesc femeia cand e femeie . o iubesc si cand e mai putin femeie . imi iubesc femeia cu mana dreapta si ochiul stang . imi iubesc femeia cand facem dragoste . imi iubesc femeia cand isi da ochii peste cap . imi iubesc femeia atunci cand are orgasm . imi iubesc femeia atunci cand e ca si cand as lua pastile . imi iubesc femeia profund si superficial in acelasi timp . imi iubesc femeia frivol si vulgar uneori . imi iubesc femeia cand ii citesc fericirea . imi iubesc femeia cand e trista . iubesc momentul in care trage cu sete din tigare . iubesc momentul in care isi duce mana spre paharul de vin rosu . iubesc momentul in care nu poate dormi pe inima , se intoarce si ma ia in brate . iubesc momentul in care citesc si o aud bocanind prin casa . iubesc momentul in care valurile se sparg sub geamul nostru . iubesc momentul in care marea e rosie . iubesc momentul in care se uita la mine si eu sunt prost . iubesc momentul in care ma plimb cu ea prin parc . iubesc momentul in care-i place de becali desi eu nu-l suport . iubesc momentul in care desfinteaza lumea si o reconstruieste inapoi . iubesc momentul in care e ipocrita . iubesc momentul in care minte si stie ca eu stiu ca minte . iubesc momentul in care ne bem impreuna cafeaua de dimineata . iubesc momentul in care scrie . iubesc momentul in care asteapta sa-i deschid poarta . iubesc momentul cand se lipeste de mine . iubesc momentul in care e nesigura . imi iubesc femeia cu mana dreapta si ochiul stang . iubesc orele petrecute in masina impreuna cu ea . iubesc momentele cand asculta muzica . iubesc zilele in care-mi recita versuri . iubesc cand adoarme pe pieptul meu desi se intampla rar . iubesc cand se trezeste sa verifice ora . iubesc secunda cand isi face cruce . iubesc momentul cand se baga seara in pat . iubesc cand se imbraca . iubesc momentul in care se dezbraca . iubesc ziua cand am vazut-o prima data . iubesc noptile de decembrie . iubesc zilele de noiembrie . iubesc cand o vad pierduta . iubesc sclipirea din ochii ei . iubesc cand e mai frumoasa decat era . iubesc fiecare zi in care respiram acelasi aer . iubesc fiecare zi in care stiu ca ea exista . iubesc fiecare noapte care mi-o aduce in ganduri si vise . iubesc momentul ala de dimineata cand ma trezesc cu ea in brate si ii soptesc , incet la ureche : buna dimineata iubita mea . iubesc cand ma alearga noaptea prin pat sa nu pic si ma aduce inapoi , ma ia in brate si zambeste . ii simt zambetul desi nu deschid ochii . iubesc dimineata cand pleaca la servici . iubesc seara cand se intoarce . ii iubesc telefoanele . ii iubesc mersul . o iubesc pe molo cea fara de cap . asa e si iubita mea uneori . dar si pe ea o iubesc . iubesc ca-mi curge prin vine . iubesc sa ii simt epiderma facandu-se una cu a mea , molecula langa molecula . iubesc momentul cand ne trezim dimineata lac si nici unul nu se misca nici macar un centimetru . imi iubesc femeia din femeia din ea . cu mana dreapta si ochiul stang .

Un comentariu:

  1. femeia pe care o iubesti iti cere iertare!
    am uitat sa-ti spun iubitul meu,ca intentionam sa devin blonda. stiu ca , ar fi fost normal sa-ti aduc la cunostinta. n-am facut-o insa si imi pare rau. Promit ca in seara aceasta sa te las sa-mi colorezi parul.
    te iubesc!

    RăspundețiȘtergere