Faceți căutări pe acest blog

11 ianuarie 2011

anunt

caut arhitect.
am plan de construire a fericirii si nu stiu sa-l pun in cote, nu sunt de meserie.Am reusit in ultimii doi ani sa-mi strang materiale de constructie a fericirii, am suflet mostenit pe care vreau sa construiesc, nu a trebuit sa investesc in teren, l-am mostenit de la tata si tata de la bunica, mi-am gasit constructor care stiu ca poate sa-mi puna fericirea in opera , caut doar arhitect care sa-mi traseze cotele, pentru ca vreau o fericire la cote maxime, cea mai mare si luminoasa fericire, cu ferestre largi prin care sa intre soarele , cu acoperis bun care sa ma fereasca de ploi si de zapada, cu tersase intinse langa mansarda de unde sa pot privi noaptea stelele si cu turle inalte ca din cand in cand sa pot sa le ating. Vreau fericirea mea dorita de-o viata , de care sa pot sa ma bucur si pentru care am strans atata vreme material de constructie fara sa cer imprumut de la nimeni, fara sa aplez la cei ce dau fericire cu imprumut .
 Deci: caut arhitect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu