Faceți căutări pe acest blog

3 februarie 2012

niciodata gri, doar negru pe alb.

va fi un loc numit Epoca.Un loc in care oamenii vor veni, vor savura mancaruri preparate de un elvetian, vor admira peretii plini de lemul greu pe care mainile maiastre ale unor moldoveni  le vor umple cu lemn masiv, vor asculta muzica buna cantatata de cel mai iscusit violonist si isi vor incununa mancarea cu un pahar de vin bun din Crama Oprisor. De la acest proiect pe care Iarina l-a conturat , pe care Pepitto il pune in opera cu ajutorul echipei de baieti destepti din Ardeal si prin bunavointa maestrului de ceremonie Cristian, eu am ajuns sa ma intalnesc cu ..Cutia Paleologul. Nu va speriati  nu-i lampa lui Aladin si nici cutia Pandorei, este doar un nume de pe o sticla de vin din Cramele Oprisor. Este un vin cu o savoare aparte si cu o poveste  pe care oenologul Veronica o spune atat de frumos. Nu am sa incerc sa spun povestea ci doar mesajul pe care mi l-a oferit mie prima intalnire cu Cutia  Paleologul ""Din darurile mele vei alege ceea ce iti inchipui ca doresti. Si vei abandona multe si vei decadea si vei visa. Si te vei intreba si poate iti vei raspunde ca exista salvare, iar salvarea sta in stapanirea NEPUTINTEI"". a? Nu-i asa ca nu poti sa ramai impasibil cand pana si o sticla de vin poate sa-ti citeasca sufletul? Nu-i asa ca nu ai cum sa nu vrei sa descoperi ce mesaj iti pastreaza SMERENIE sau NENUMITA, EROTICON  sau SANCTIS? Astept Epoca cu nerabdare , cu emotie si cu o mare satisfactie, este primul vis al  Iarinei ce prinde contur si pe care abia imi doresc sa-l vad aievea.Din visul ei am primit un semn, un semn ce n-a trebuit sa-l interpretez , ci mi s-a dat negru pe alb pe un ravas . Nu numai ca-mi stapanesc Neputinta, ba chiar lupt sa nu o mai detin. Cu fiecare zi lupta este mult mai usor de dus si cand mi-e greu , stiu ca nu sunt singura, EROTICON si NENUMITA , imi sunt alaturi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu