Faceți căutări pe acest blog

2 februarie 2012

Cum te poarta viata pe cai pe care nu credeai ca le vei bate vreodata. Nu ma refer acum nici la drumuri in sensul de ruta, nici la destin, ci pur si simplu la faptul ca niciodata sa nu spui niciodata. Era simplu sa incep asa, dar introducerea in povestea mea de azi, unde era?! Spuneam mai devreme ca mi-as lua pe langa copil, in calatorie si pisica si asta a fost cuvantul magic ce m-a facut sa ma gandesc spre niste vremuri demult trecute. Bunica din partea mamei mele a fost cea care m-a crescut. Bunica din partea tatalui a fost aproape sufleteste de mine, dar departe fizic. Asa a fost sa fie. Cu toate astea insa, mergeam in vacante acolo unde locuia si chiar imi facea o deosebita placere sederea acolo. Cu o mica adnotare: detinea o pisica , ce culmea, locuia in aceeasi casa cu bunica. Ba chiar, spre uimirea mea de copil crescut cu pisica doar in curte, pisica bunicii impartea uneori si dormitorul cu bunica. Problema cu Letitia, caci asa o chema pe pisica, era ca nu ne suportam reciproc. De fapt, ea a inceput. Eu nu eram vinovata cu nimic ca eram nepoata stapanei ei, ea era vinovata de faptul ca nu putea sa suporte faptul ca doua sau uneori trei saptamani din vara, bunica impartea dormitorul cu mine si nu cu ea. Incapatanare de pisica. Ma privea cu ochi rai, ba uneori imi arata si coltii, pana cand intr-o zi, din greseala, i-am prins coada in usa si i-am aplicat un picior sub coada stufoasa. Acela a fost momentul in care dragostea noastra a atins apogeul. Ea scotea niste sunete ciudate ori de cate ori ma vedea, eu mi-am spus ca Letitia este prima si ultima pisica pe care o voi vedea calcand covoare prin casa. N-a fost insa sa fie asa... Copilul meu si-a dorit de la Mos Craciun o pisica, si pentru ca a fost copil cuminte, Mosul i-a adus in dar pe Gold, o persana superba cu blana deasa si pufoasa de culoarea aurului. Cum putem sa o tin pe pres in fata usii,atata vreme cat David si-o dorise cu arata ardoare?! Era anormal, nu? A crescut Gold si si-a facut un iubit. Igor. Asa il cheama pe iubitul lui Gold. Si din iubirea lor, dar si din iubire pentru noi, ne-au umplut casa de pisici. First, Limbo, Molo, Last si ..Epsilon. A fost frumos, dar greu. Aveam bona la copil si muulte ajutoare la pisici. A trebuit insa sa ma gandesc ce sa tin : pe cei ce-mi dadeau o mana de ajutor sa ingrijesc pisicii sau bona la copil... Pe toti nu aveam cum! Am anuntat ca ofer pisicuti in schimbul ingrijirii lor. Nimic mai mult. N-am avut pisicuti cati doritori am avut! Uimita din nou, de cat de multi oamenii iubesc animalele, mi-am oprit si eu pe Epsilon. Asa ca am..casa plina de ce n-am crezut ca voi avea vreodata. Diana are grija de Epsilon, David de Moko, Poli de David, Claudia de Comilastru, Damitza de Piulika, si....las lista deschisa pentru ca iubitul meu, asteapta primavara sa vina berzele.

Un comentariu:

  1. pufosenii numai bune de smotocit toata ziua, era si normal sa fie cererea mai mare decat oferta:)

    RăspundețiȘtergere