Faceți căutări pe acest blog

22 februarie 2012

alooo..provincia?!

buna seara the one! Buna seara prieteni, cititori de blog!:)
suntem pe receptie. deloc dezertoare ci doar putin ocupate..deh suntem femei si mame si business women in acelasi timp,si de  aici lipsa prezentei de pe blog. Daca lipsim , nu inseamna insa, ca nu suntem mereu cu gandul, sufletul si speranta ca intr-o buna zi, numarul vostru , al cititorilor desigur(nu la the one fac referire) va creste si vom ajunge astfel , pe langa multele calitati mai sus enumerate :))  si invidiate pentru popularitate. Hai..ma intrec cu gluma, nu?! Ok. Fie,  raman totusi modesta asa cum imi sta mie bine..
Deci,dragul meu , stii bine ce fac si mai stii totodata ca fac bine. Iarina , pentru ca nu stii tu ce face si asta iti aduce o stare de neliniste, si pentru ca eu stiu, ca mi-e mereu prin preajma, ma simt datoare in a-ti aduce la cunostinta , ca scrie. Nu scrie o carte cu si despre eroi necunoscuti, si nici macar despre eroii din viata ei. Scrie in fiecare an, in aceasi perioada a anului , randuri care pe mine uneori ma fac sa plang, alteori imi aduc aminte de anii frumosi ai studentiei , si  ca de exemplu azi, mi-au adus " stari de bine"si m-au asigurat ca in curand voi primi si pasaportul de excelenta.. Nu-i asa ca nu mai intelegi nimic? Iubitul meu, asa sunt femeile..uneori poete, alteori balerine si cateodata soprane..

Un comentariu: