Faceți căutări pe acest blog

22 februarie 2012

DOLCE

Mda...sunt jurnalist de serviciu astazi. Si nu doar astazi daca e sa privesc usor in urma. Cel putin in ultimele zile eu centrez, eu dau cu capul. Iarina face nu stiu ce iar Claudia face ceea ce nu face Iarina si stiu ce face dar tot cu ochii in soare au lasat frumusete de blog.
Exact la fel m-a lasat si pe mine Rometelecom-ul zilele astea cu onor televiziunea lor Dolce. De vreo luna de cand a dat furtuna in noi, in mod constant programele prin satelit nu se prind decat cu taraita si doar uneori. Ca totul sa culmineze acum vreo doua saptamani cu ... nimic. Decodorul nu receptioneaza semnal. Bun asa. Se intampla peste tot iar cu mama natura nu te pui. Acum, ca s-a facut mai frumos afara dau eu sa vad ce si cum si evident ca in continuare e o pauza cumplita pe televizorul meu. Asa ca-mi iau inima in dinti si sun la departamentul deranjamente. Sau asistenta ca suna mai bine. Numar frumos, gratuit teoretic (desi avand in vedere ca eu am nesimtirea sa sun de pe mobil ma indoiesc ca e neaparat gratuit desi uita sa precizeze ca e gratuit in reteaua Rometelecom) ....acolo, dupa apasa tasta x pentru nu stiu ce, apasa tasta y pentru mers mai departe si tot asa ... urmeaza asteptati pana sunteti preluat de un operator. Pana aici firesc. E, de aici lucrurile incep sa fie frumoase : in timp ce stai sa le asculti melodia de pe hold o voce suava iti spune "daca vreti sa nu asteptati puteti suna la 0903904903 la serviciul de asistenta vip unde un operator va v-a prelua imediat. apel taxabil cu 2 Euro + TVA." Zic : wow, am pus-o, le-a trecut si astora prin minte ca pot face un ban si din deranjamente si pot oferi un serviciu profesionist ca deh, daca e platit sigur o voce afabila si politicoasa imi va rezolva problemele.... Si evident, supriza ! Intr-adevar o voce suava imi spune :"acest numar nu este alocat". Ups, voi fi fiind eu gresit ceva. Asa ca mai incercam o data. Si inca o data. Si inca o data. Hahahahahahaha.... Evident ca raspunsul a fost de fiecare data acelasi in orice fel de combinatie am sunat. Caci am incercat si cu 021 in fata si fara si tot asa. Altii care nu se ocupa cu telecomunicatiile ci se ocupa cu petrolul. Intr-un final, dupa jumatate de ora (pe ceas) de asteptare imi raspunde un operator (ma rog, operatoare - deja mi-o inchipuiam pe coana veta care e cu casca pe o ureche si cu conectoarele in maini sa-mi faca legatura ca pe vremuri) ... care-mi spune intepata ca ma poate programa pentru data de 5 martie sa-mi remedieze deranjamentul !!! 2 saptamani de acum incolo !!! Sa vezi ce ma distrez eu cand va veni factura ...dupa 5 saptamani de lipsa de servicii dolce !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu