Faceți căutări pe acest blog

15 februarie 2012

dorinte..

ce valtoare pe blog!!de la rosia  montana  , la politica,  partide  si .. iubire. Ce amalgam de teme... Ufff. Am lipsit putin si theone si-a facut de cap :)..
ma uit la zapada si ma minunez, ma uit la calendar si vad ca putin timp a mai ramas pana la ziua mea, ma uit si la mine si ..ce vad? Vad ca sunt o femeie inca  frumoasa , cu un copil bun si tare simpatic , cu multa lume prin prejur care ma iubeste  si cu o minune de prietena ,mica  dar cu suflet mare..Stiu ca maine va citi postul si se va intreba de ce din nou am ales sa vorbesc despre ea.. Nu stiu, crede-ma draga mea ca nu stiu! asta este raspunsul corect. Stiu doar ca atunci cand sunt cu tine, ma cuprinde o  liniste de nedescris ,simt ca totul capata sens si  o aura de bine. Esti ceea ce se numeste bunate omeneasca. O mana de femeie, cu ochii mari si incercati , un suflet curat ce nu stie decat sa ofere liniste. Ma uit la tine in timp ce-mi vorbesti si incerc uneori sa vad dincolo de cuvinte, crede-ma ca de 20 de ani  nu vad decat inocenta, marinimie si intelegere. Cum dracu dupa  atata timp nu am invatat de la tine sa fiu la fel? de ce uneori am rautati, de ce nu pot sa fiu ca tine? Invata-ma ! te rog,simt ca nu e timpul pierdut.Pentru ca tot am inceput sa cer , the one vine si randul tau:)).. Sa cer sa ma inveti sa iubesc?! Nu . Asta am reusit datorita tie  ci nu din cauza ta. Iti cer insa, sa ma lasi sa te iubesc fara bule, fara trecut , fara prezent si fara viitor. Lasa-ma sa te iubesc continuu.. Sa simt asa cum ..simt, fara limite si fara ingradiri. Fara kilograme de cuvinte si fara kilometrii de sentimente , fara spatiu si doar cu mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu