Faceți căutări pe acest blog

3 februarie 2012

LOVE NOT WAR !

ninge afara. superb ninge afara. mi s-a facut dor de stat intr-o cabana, la caldura, band vin rosu fiert (crama oprisor neaparat) ... cu bucati de mere si cu scortisoara.mmmmmmm.... si de mototolit cearceafuri ! dumnezeule, am putea sa ramanem si inzepeziti acolo. macar vreo saptamana sau doua sa se duca la dreaq planurile, vanzarile, cursurile, intalnirile, sefii, subalternii si in general toata lumea dezlantuita. am manca zacusca pe paine, cartofi prajiti si fasole, am privi la marea alba asternuta de un metru peste tot, ne-am aduna unul in altul in casa, ne-am recita poezii (ea mai bine decat mine), am scrie (eu mai bine decat ea :P), am face dragoste ( aaaaa....las optiunile deschise), am citi, ne-am uita la televizor....si intr-un lung sir de zile am lua-o in fiecare zi de-al capo savurand fiecare clipa. asta da timp de calitate !

ROMANI, FACETI DRAGOSTE, NU CIRC !

2 comentarii:

  1. am fost atat de aproape sa-ti dau acordul pentru toate cele , dar chestia asta cu vinul de oprisor , fiert, nu m-a lasat. Este divin, si bun doar vin, nu fiert!:P

    RăspundețiȘtergere
  2. si daca e sa-mi amintesc corect prima oara cand ai baut in viata ta vin de oprisor l-ai baut fiert ! CU SCORTISOARA SI BUCATI DE MAR ! :P

    RăspundețiȘtergere