Faceți căutări pe acest blog

8 noiembrie 2011

S.O.S

sa chemam savantii sa ne salveze. Ei sunt singura noastra sansa. Soarta noastra sta in mana lor...

ne-au ajutat chirurgii plasticieni. Avem alti ochi,  migdalati si cu sprancenele bine conturate, nasul este si el unul cu aere.., nu mai sta adus, mirosind praful de pe strada , ci sta trufas , putin in vant , mirosind doar miresmele din boutique-rile frantuzesti. Fata a devenit intinsa de poti pocni de ea oul inrosit pentru sarbatorile de Paste . Ne-au ajutat vremurile, Grada Financiara, Politia Economica  si am devenit bogati. Ne-am ajutat noi , luandu-ne bilete spre tari civilizate , de unde privind spre vitrine am copiat tinute , am combinat culori, am platit scump lucruri carora desi nu le-am intels sensul, le-am luat pentru noi ca sa le vada altii..Ne-am mutat de la bloc, ne-am pus in case mari si pline ochi de mobila scumpa. Avem masini mari si garaj cu telecomanda. Femeie in casa , bona la copil, bucatareasa si salon de servit masa. Suntem pregatiti sa primim si titluri nobiliare. Daca cineva se ofera, cumparam. Asteptam doar sa fim contactati, nu de alta , dar nu se cade ca noi sa dam anunt pentru asa ceva. Se poate vedea doar, ca avem cu ce... Adica , totul se cumpara, nimic nu se primeste gratis, cum tot asa nimic din ce se exista nu ne poate fi interzis sa avem. Ce poate sa insemne un "sir"?! . Cat poate sa coste? Nimic nu ne sperie. Suntem  ca noi, nimic din ceea ce eram nu mai suntem.Ce-a fost vechi, am lasat in spate. Poate doar mama , tata si cativa  verisori ne-ar mai putea trada. Dar , ei au ramas la bloc, si doar vecinii de pe scara le mai deschid usa. Asa ca , nici macar asta nu ne tine in loc. Pacat ca , avem aceeasi grupa sanguina ! Sa vina deci savantii, doar ei ne mai pot ajuta. Tot ce-a tinut de noi , am facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu