Faceți căutări pe acest blog

3 noiembrie 2011

dincolo de sunete

nu sunt un meloman impatimit. exista insa muzica. iar uneori anumite piese ma fac sa plonjez in mine. asa s-a intamplat si in seara asta. absolut intamplator. am ascultat piesa din sweet november. ce inseamna muzica ! si cat de tare te poate face sa simti pana in strafunduri anumite lucruri. o senzatie de deja-vu. stiu exact cand am mai trait senzatia asta. eleganta ariciului. ma doare carnea pe mine de dor. dor de tine. sau dor de mine in momentele in care esti cu mine. e un dor nebun care ma mistuie dupa momentele alea. am atata liniste si pace in suflet cand te tin in brate incat uneori pot sa visez cu ochii deschisi si sa zambesc larg doar la gandul asta. imi e dor. am momente , si nu putine, in care ma intreb cum ar fi viata fara tine. sau cum as reusi acum sa adun cioburi si sa merg mai departe. dau la o parte complet motivatia. ramane insa groaza unei vieti in lipsa ta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu