Faceți căutări pe acest blog

8 noiembrie 2011

ce e val ca valul trece.

N-am excelat niciodata in nimic. Am fost un om prezent , cu spirit viu, cu zambetul pe buze dar si cu replica acida la tot ce-mi parea deplasat. Nu m-am multumit cu putin , dar nici n-am visat imposibilul. Ma gandeam acum, in vreme ce scriu , de ce am folosit verbele la timpul trecut, ca doar exist, ca doar ma vedeti, ca doar stiti ca asa sunt si acum. Sunt la fel oare? Eu cred ca sunt, ca ma vad, ca am zambetul pe buze si ca nu mi-am pierdut replica. Doar ca, din pacate, s-au imputinat cei care mai au simtul umorului sau cei care sa incerce sa faca lucruri deplasate...
Ce mult se schimba oamenii!! Nu au trecut decenii, nu suntem atat de batrani si totusi nimic din ceea ce demult ne unea, nu mai exista. Nu-i mult. Sunt 3-4 ani de cand, noi, o adunatura de razboinici ai lumini, de tineri cu viitor si potential:)), ne intalneam pentru a pune de-o petrecere. Nu eram o mana de oameni, eram ...cam tot atati , cu cat, un om normal si-ar putea sarbatori crestinarea copilului nou nascut sau altul mai nevoias si-ar insura baiatul. Da! Nu exagerez cu nimic. Cam 40 ne strangeam la o intrunire. Curgea whisky cu cola si suc de mere, cantau lautari, se incingeau hore, fumegau purcelusi in protap , iar noi doamnele:) ,ne etalam posetele si discutam despre tendinte. Ma pufneste rasul doar cand ma gandesc. Rad de mine, bineinteles . Nu eram luata cu forta, nu ma tragea nimeni intr-acolo, dar valul....valul ma luase pentru ca era un mod prin care ieseam din casa. Si , desi sesizam diferentele, si uneori acul era scos si chiar intepam , nu aveam puterea sa ies din joc. De fiecare data ,spuneam ca este ultima data. De fiecare data veneam mai obosita si mai convinsa ca nu acolo este locul meu, dar nu eram suficient de verticala incat sa spun stop. Uite, ca azi e sarbatoare , zi pe care atunci o marcam cu artificii si infoieturi:), si nimic nu se aude, si nici un mic asezonat cu bere nu se mai serveste....

Prietenie?! Gasca?! Oameni care conteaza?!...nimic nu-i etern. Doar ce ramane dupa tine poate sa conteze.

N-am excelat in nimic, dar sunt inca prezenta, libera si intreaga !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu