Faceți căutări pe acest blog

14 noiembrie 2011

amestecate

Voi vorbi despre nevoi,nu orice nevoi,ci despre acelea din varful piramidei.
Adeseori, confundam nevoia de admiratie cu nevoia de iubire. Din fericire, nu traim izolati,in solitudine.traim inconjurati de oameni.buni sau rai,prea putin conteaza. Ei ne ofera confirmari,ei sunt oglinda,certitudinea implinirilor noastre.
Intotdeauna am blamat lozincile ipocrite,fals egocentrice,de genul: nu ma intereseaza parerea lumii,o fac doar pentru mine. Suntem dependenti emotional de cei din jur. Chiar si confortul propriu are nevoie de apreciere. Ne imbracam,construim, actionam,evoluam doar pentru a aduna lauri. Independenta?! Hm, e doar o masca frumos cosmetizata a neputintei noastre de a ne recunoaste limitele.
Asadar, sa indraznim sa fim slabi ,sa intindem mana si sa ne plecam capetele incoronate! O coroana cazuta nu poate fi un obstacol atat de greu de trecut…

Lucrez la un proiect nou. Scopul?! independenta, libertate … ha ha ha …din contra,m-am afundat intr-o dependenta care-mi da batai de cap. Ce-mi trebuie?mi-am zis. Satisfactie! A venit imediat primul raspuns. Satisfactia lucrului bine facut si, invariabil,aprecierea celor din jur.
Banii nu aduc fericirea,dar fericirea aduce bani!mi-a zis cel cu care am batut palma in acest proiect. Bani?! Bani,bani si iar bani. Chiar am nevoie de bani?!nu. ma multumesc cu atat de putin… dar… am un copil,un tata,o prietena ... am atat de mult si trebuie sa am grija de ceea ce am .fiecare din cei pe care-i am m-a inconjurat la un moment dat cu grija sa…
mi-ar fi placut sa merg mana-n mana in acest proiect cu altcineva…numai ca, a ales alt drum,un drum care nu-i permite sa mai priveasca aceeasi lume. Nu vreau s-o opresc,nu vreau s-o incurc,nu vreau s-o privez de satisfactia nou-dobandita. Pastrez insa strans un capat din firul ariadnei si cred cu convingere ca daca s-ar rataci ar putea oricand sa ajunga la mine. O voi astepta sperand sa nu mai ajunga nicicand …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu