Faceți căutări pe acest blog

28 ianuarie 2012

Viata

ce mult am iubit-o ... ce mult o iubesc ... ce mult am sa o iubesc. caci probabil am sa o iubesc intodeauna. e o parte din mine. care parte ? nu conteaza. e momentul insa sa zidim. sa zidim inapoi zidul. oglinzile lumii nu-mi pot arata nimic. am crezut. am crezut in mine. am crezut in ea. am crezut. nu m-am inselat. am gresit insa. nu fata de ea. fata de mine. nici ea nu a gresit. fata de mine. mi-a dat atat cat a putut. uneori i-am zambit, alteori i-am aratat ca-mi pasa. de cele mai multe ori am strans-o in brate si i-am dat tot ceea ce aveam. nu am blestemat-o niciodata. desi uneori nu am inteles-o. desi uneori mi-a facut rau. desi uneori ... nu tocmai mie trebuia sa mi se intample. am trait insa alaturi de ea ceea ce miliarde de oameni nu au reusit. e ciudat cum iti poate da si iti poate lua in acelasi timp atat de mult. care-i sensul ? sau poate ca tocmai sensul nu trebuie cautat. e trist. desi pamantul se invarte in continuare. copii se nasc si oameni mor. idealist ? poate. depinde cum privesti lucrurile. uneori sunt atat de mandru de mine, atat de arogant si atat de plin de mine ca nu-mi mai incap in piele. alteori realizez ca toate astea nu inseamna nimic in esenta. fac parte din mine. nu eu din ele. si ea...ea e tot o parte din mine. si ma bucur ca e asa. pentru ca am tinut-o de mana. iar atunci cand am facut asta am simtit nirvana. desi sunt constient ca va veni o vreme in care va trebui sa-i dau drumul. ea e ...eterna. eu sunt trecator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu