Faceți căutări pe acest blog

20 ianuarie 2012

comete

Fara sa-mi doresc sa fac asta, de cand ma stiu, studiez natura umana ... Probabil ca se intampla datorita structurii mele, usor analitice. Am incercat odata sa-mi vizualizez sistemul meu de gandire si modul cum procesez date. Dintodeauna am putut sa structurez, sa extrag esenta din lucruri si sa gasesc solutii la cele mai diverse probleme .... intr-un mod aproape magic. Cum tot asa, dintodeauna am reusit sa pot sa gestionez situatii diverse din extrem de multe domenii in acelasi timp. Multitasking dus la extrem.Nu m-au apasat .... Pur si simplu am avut dintodeauna capacitatea sa pot. Evident ca privind in jur am remarcat discrepante intre sistemul meu de asezare in pagina si al celorlalti. Avantajul meu dintodeauna a fost posibilitatea de a extrage ceea ce e esential din lucruri. E complicat de explicat ceea ce inseamna asta de fapt. Si oricum, nu e important pentru discutia de fata. Important cu adevarat este faptul ca in 40 de ani de viata, in noua cazuri din zece am avut dreptate in ceea ce priveste orice decizie sau rezolvare la orice problema de care m-am lovit.
Intorcandu-ma la studiul naturii umane, intodeauna m-au fascinat oamenii, motivatiile lor, superficialitatea sau profunzimea, valorile lor, aspiratiile , importanta pe care o dau lucrurilor, verticalitatea lor sau lipsa ei completa, impocrizia, sensibilitatea ...s.a.m.d. Oamenii sunt ca plastilina. V-ati jucat vreodata cu plastilina ? Amestecand culori ? Dupa o adanca framantare e imposibil sa mai distingi care culoare e care. Suntem un amestec .... bazat pe tot ceea ce am reusit noi sa strangem in viata. Evident, totul calat pe inteligenta, emotie, experiente si ceea ce am invatat din ele, sensibilitate, etc.

Ma uit in jur si pe masura ce trece vremea inteleg din ce in ce mai bine de ce inteleptul stie doar ca nu are cum sa stie ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu