Faceți căutări pe acest blog

5 februarie 2011

consideratii pe teme date

a fost o pauza de-o vacanta . era oarecum necesara . nu si suficienta din pacate . habar nu am cand au trecut zilele . de altfel daca stau bine sa ma gandesc in ultimii trei ani nu-mi mai amintesc senzatia aia de dor de a ma intoarce din vacanta si a veni acasa . a lipsit cu desavarsire . mai degraba imi e dor de un drum lung cu masina ... de nebuni spre o destinatie oarecare .

aseara ma gandeam la ... context . vremuri trec si vremuri vin . ne-am schimbat in ultimii zece ani ? ca si societate . da , ne-am schimbat . am ramas intr-un fel aceasi ? da , am ramas . ne-am schimbat ca oameni ? da . suntem altii in esenta ? nu . totul e relativ . sau dual . doar ca relativ suna mai bine . am fost atent la subiectele de discutie de acum versus cele de acum zece ani . sunt altele ? oarecum . pozitiile sunt aceleasi ? aproape identice . doar ca sunt inerent tarate de experienta care a trecut peste noi . vor veni vremuri grele . unii se vor lamenta . altii vor merge inainte . in esenta nimic nu va fi schimbat . de fapt nimic nu se schimba de doua mii de ani incoace . noi avem tot timpul impresia ca reinventam roata . si ca suntem inteligenti facand asta . poate ca va veni si vremea sa ne amintim ca altii au inventat-o de mult si ca masura progresului nostru va sta in modul cum stim sa inovam ceea ce altii au facut deja ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu