Faceți căutări pe acest blog

30 august 2011

Trezeste-te romane ! Traiasca capra vecinului !

m-am gandit ca tema de azi ar fi trebuit sa fie nunta lui borcea . prea e la moda de duminica incoace . doar ca nu prea sunt eu intodeauna in trend asa ca am sa sar peste dizertatiile legate de sus-numitul eveniment . cu toate ca m-ar manca un pic degetele . asa , ca fiind unul dintre cei care stiu amanunte de dincolo de cortina . sau poate ? ...aaaa.... hai ca asa cum spuneam nu-mi vine sa ignor cu desavarsire subiectul :)
de la savarsirea faptei tot aud pareri pro si contra , imagini in exclusivitate , comentarii , talk-show-uri . ca e strigator la cer , ca altii mor de foame , ca e kitsch , ca e grandios , ca e criza si asa ceva nu se face . pai de cand e criza la romani ?! imi aminteste de bancul ala : ce face un roman cand nu mai are bani ? schimba o suta de dolari ! asa si cu borcea . omul e un mitocan si un parvenit cu aere de vedeta . dar opinia publica l-a facut vedeta . intr-o societate in care valorile sunt umbrite de dorinta de castig cu orice pret nu e de mirare ca borcea e vedeta . in alta ordine de idei insa , omul a facut ceea ce a simtit el ca vrea sa faca . si ce daca a facut ? e lipsit de decenta ? da . si ce daca ? il invidiaza lumea ? da . si ce daca ? pe banii lui omul poate face ce vrea atata vreme cat nu-i deranjeaza pe altii . i-a deranjat borcea ? nu . a fost un eveniment privat . televiziunile l-au facut unul public . s-a plans cineva ca RealitateaTV a filmat aproape tot evenimentul ? nu . pacat . a fost vreun client de media care sa se planga ? nu cred . a furat banii ? nu stiu dar pana la proba contrarie omul nu e dupa gratii si nici vreo problema reala cu justitia nu stiu sa aiba . e om politic sau vreun functionar public care sa nu-si poata justifica averea ? nu cred . asa ca , despre ce vorbim ?

Trezeste-te romane ! Traiasca capra vecinului !

Un comentariu:

  1. o ratusca amnezica se plimba pe malul Nilului. Crocodilul o vede si val-vartej isi scoate coltii spre ratusca.Aceasta calma si suficient de sictirita il aprostrofeaza:
    -nu iti este rusine sa ranjesti cand oamenii din preajma sunt suparati!
    crocodilul uimit se uita la ea si-i spune:
    -eu cred ca tu nu esti sanatoasa la cap!! Pai, tu nu stii cine sunt eu??
    -hahaha, spune ratusca , eu nu stiu cine sunt eu, de unde pana unde sa stiu cine mai esti si tu?!
    sta crocodilul se uita atent, nu observa urma de teama pe ciocul ratustii si incepe sa-i zica:
    -daca ma iau dupa culoarea galben din penele tale, dupa ciocul turtit si codita infoiata , as putea sa jur ca esti o....ratusca!
    -Doamne Dumnezeule, tu vorbesti serios?! eu, eu sunt o ratusca?? Ce bine !! ce bine ! eu sunt o ratusca! zice ratusca sarind in sus de bucurie.
    -Ok, spune crocodilul, acum ca am stabilit ca tu esti o ratusca , cine crezi tu, ca as putea fi eu?
    -pai....pai..daca stau bine si ma uit , vad ca...ai geaca de piele, ai ochii mici si ascunsi bine sub teasta , gura mare si iti place sa te iei de oameni, cred ca stiu: ESTI BORCEA!!!

    RăspundețiȘtergere