Faceți căutări pe acest blog

29 august 2011

floare alba , floare albastra

aseara , intr-o joaca de cuvinte cu iubita mea , mi-a definit prietenii . ne-am amuzat de corcoduse , de profile de statui grecesti , de cuiere , de tablouri superbe pictate de un pictor anonim .... ea poate fi vantul . care te intampina ca briza seara pe malul marii , sau ca cireasa de pe tort in timpul unei ploi torentiale ... te poate infrigura uneori , te poate racori alteori , iti poate mangaia fata sau poate fi melancolia daca o simti toamna . eu sunt un sac ... sacul lui mos craciun uneori sau sacul unde se recicleaza sticle , hartie sau cauciuc alteori .
uneori imi e dor de noi . de noi cei care nu am fost nicicand . pentru ca nu am putut fi asa cum ne-am fi dorit sa fim sau doar pentru ca nu ne-am imaginat in postura potrivita . alteori imi e dor de mine . asa cum stiu eu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu