Faceți căutări pe acest blog

24 mai 2011

AMINTIRI DIN VIITOR

Stau intins la umbra . E al dreaq de cald afara . De undeva din stanga mea se aud glasuri de copii care se cearta . Imi e lene sa deschid ochii . I-as putea opri dar ce-ar fi copilaria fara cearta cu fratele sau sora ta ? Fara acea samanta de competitie despre care cu drag iti amintesti mai tarziu ? Nu , nu am sa deschid ochii . Am sa-i las in pace . Imi e insa imposibil sa ma abtin sa zambesc . Imi mut gandurile . Desi nu a scos nici un sunet spre supriza mea, ea e aici . O simt . Am simtit-o si cand a iesit afara , pe marginea piscinei si m-a sarutat usor , ca o adiere . Credea ca dorm . Nu dormeam dar m-am prefacut . Era pacat sa stric momentul . Un alt moment care-mi va starui probabil multi ani . E insotit de un sentiment puternic de drag . De vis . Acum imi vine sa ma ridic brusc si sa o trag in apa ... sa ne balacim putin , apoi sa o duc in dormitor si sa facem dragoste . E ciudat . Se spune ca oricat de frumoasa e o femeie , tot va exista un barbat care la un moment dat se va plictisi sa faca dragoste cu ea . Asa o fi . Nu mi s-a intamplat inca . Iar ea e al dracului de frumoasa !! Imi zboara din nou gandurile . Mi-am amintit ca saptamana viitoare e intalnirea de 4o de ani de la terminarea liceului . Nu stiu daca vom merge . I-am promis lui Paris ca o vizitam la Sorbona . Ce trece timpul !!! Astia mici au ajuns langa piscina si se cearta in continuare .... Zambesc din nou . Nu e rau sa fim bunici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu